شاره که م سه ولاوا

وبلاگ خبری تحلیلی شهرستان سروآباد

شاره که م سه ولاوا

وبلاگ خبری تحلیلی شهرستان سروآباد

عبدی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان سروآباد گفت : به دلیل رانش زمین در خروجی شهر سروآباد (به سمت شهر مریوان) بخش هایی از خط لوله گاز (خط انشعاب  فرعی تغذیه کننده روستاهای ابراهیم آباد و احمدآباد) دچار شکستگی شده است.

معاون عمرانی فرمانداری خاطر نشان کرد : پیرو این حادثه گاز روستاهای مذکور قطع و نیروهای عملیاتی اداره گاز شهرستان در محل حاضر و عملیات بازسازی خط لوله در حال انجام است.

عبدی در ادامه گفت : طبق مصوبات این جلسه با عنایت به برودت هوا و در راستای رفاه حال ساکنین محترم روستاهای ابراهیم آباد و احمدآباد مقرر گردید شرکت گاز ضمن رعایت دقیق اصول ایمنی و استانداردهای حاکم، عملیات ترمیم را با حداکثر سرعت و در حداقل زمان، به انجام برسانند.

در راستای توزیع سوخت جایگزین مقرر گردید شرکت نفت با همکاری تعاون روستائی، آمادگی لازم برای توزیع نفت سفید در روستاهای مذکور داشته باشند.

مقرر گردید عملیات توزیع سوخت پیش از تاریکی هوا و با حضور اکیپی از نیروهای انتظامی انجام گیرد.

در راستای پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان و نیز جلوگیری از حیف و میل فراورده مقرر گردید لیست مشترکین (خانوارهای گازسوز) از طریق شرکت گاز به شرکت نفت تحویل و نیز دهیار روستا، در زمان تحویل سوخت در محل حضور داشته و بر عملیات توزیع و نیز تحویل به مصرف کننده واقعی (لزوماً سرپرست خانوار) نظارت نمایند.

مقرر گردید به خانوارهای یک تا دو نفره بیست، و برای خانوارهای بیش از دو نفر چهل لیتر نفت سفید تحویل گردد.

با توجه به اعلام آمادگی هلال احمر شهرستان مقرر گردید تعدادی چراغ ولور نفتی طی رسید به دهیار روستا تحویل گردد.

لازم به ذکر است که فرماندار شهرستان سروآباد بهمراهی معاون عمرانی و کارشناس فرمانداری از محل حادثه و عملیات بازسازی خط لوله گاز بازدید بعمل آورند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی